چیکار کنم پسرم غذا بخوره؟خیلی بد اشتهاس

۴ پاسخ

البته من بعداینکه از شیر گرفتمش مولتی سانستول پلاس زینک دادم یکم خوب بود

باید قبول کنیم بعصی بچه ها بخورن بعضیا نه دختر منم خمینه کلی تقویتی و زینک و مولتی هم بهش دادم تاثیر نداره
فقط سعی میکنم چیزایی ک دوست داره رو بدم بخوره دختر من به هیچ عنوان هندونه ملون طالبی خربزه میوه های این شکلی رو نمیخوره ولی مثلا سیب موز توت فرنگی مبخوره
یا غذای لقمه اصلا نمبخوره غذای ابکی مثل سوپ نمیخوره من تلیت میکنم میدم میخوره یا مثلا برنج و ماکارونی رو یکم خودش میخوره بقیه رو با بازی ک وای بخور بریم پارک یعنی اون سرپا من دنبالش یه قاشق رو مبل یه قاشق رو فرش همین طور بدو بدو دنبالش با طرف غذا تا بخوره اگه اینکارو نکنم اصلا نمبخوره و گشنشم باشه نمیگه گشنم یا مثلا مغزیجات دوست داره درکل قلقشو باید پبدا کنی

دکتر برای دختر پدیا بست داد با سانستول اشتهاش خیلی خوب شده

مشکل منم هس ,واقعا ارزو دارم بگه مامان مثلا یه بیسکویت بده ، باورت میشه دوبار تا حالا ویفر خورده اونم یه دونه ، بعد بچه های دیگه عاشق هله هولن

سوال های مرتبط