تست برنم ب نظرتون

تصویر
۱۰ پاسخ

تاریخت مثل منه ، من پریودیم ۱۴ خرداده شما ۱۵ خرداد

خیلی زوده

زوده

نهههه

ن‌بابا
من دوروز مونده ب موعد زدم منفی بود
دوروز گذشت از موعدم مثبت شد

خیلی زودع بعد دوره پی ام اس یه هفته صبوری کن بعد وقت تست زدنه

او خیلی زوده خواهر

تست تخمک گذاری یا بارداری

چندم موعدته

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان مامان دوردونه مامان مامان دوردونه هفته هجدهم بارداری
پگاه پگاه قصد بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری