سلام یه هفته به پریودی تست برنم جواب میده

۹ پاسخ

سینهام خیلی کم ولی ترشحات دارم

دردکشاله ران دردزیرشکم کمردردبی اشتهایی شدید

من زدم منفی شد ولی کلی اعلائم هاشو دارم فک کنم زود زدم

ازمایش چی نشون میده الان بگیرم

منم انقدرتست زدم منفی شده میترسم اینم نشه

بزن اگر باشی هاله میندازه ننداخت هم یک هفته بعد بزن

کلافه شدم همش استرس وفکر بارداری دعاکن برام عزیزم ایشالله منم یه نتیجه بگیرم این ماه

سوال من هم هست نوه روز مونده هی میخام تست بزنم باز جلو خودمو میگیرم😂

نه خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر💙💙 مامان علی اصغر💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
فرشته اسمون 🕊️ فرشته اسمون 🕊️ قصد بارداری