روز پنجم تاخیر چیکار کنم باز بی بی بزنم صب یا الان؟

۷ پاسخ

الان بزن اگه باشه الانم نشون میده

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

صبح بزنی دقیق تره عزیز..ان شاءالله مثبت☺️

سلام بچها من دوشنبه همین هفته تو ۶ هفته و ۲ روز بودم که رفتم دکتر

منو فرستاد سونو واژینال برا ضربان قلب که صدای ضربان قلب نیومد..
خیلی استرس گرفتم دکتر گف شنبه دوباره برو سونو تکرار کن
بنظرتون چرا شنیده نشده؟؟؟؟
استرس دارم خیلی

اگر باشی همین الآنم نشون میده بزن

بزن فردا

صبح بزنی دقیق هست

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری