۴ پاسخ

قطعا تکون میخوره ممکنه شما حس نکردی
من سه روز تکونش خیلی کم شده بود و حس نمیکردم بعد اوکی شد
نوشابه یا بستنی بخور دراز بکش ببین چطور میشه
ولی تو این هفته فک کنم طبیعی باشه

من رفتم دکتر گفت از هفته ۲۸اهمیت داره تکون خوردنش اونم هر یک ساعت تکون نخورد بیاید بیمارستان

تو هفته ی شما یکی دوبار و باید تکون بخوره حالا در حد لیز خوردن

حداقل یکبارو باید بخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلو مامان نی نی کوچلو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۳ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی