سلام مامانا برام دعا کنید امروز سونو انتی دارم 😍

۱۱ پاسخ

به سلامتی

ان شاءالله که همه چی خوبه برات صلوات فرستادم عزیزم
لطفا هرکی پیاممو میبینه برا سلامتی تو دلی منم دعا کنید که ان شاءالله قلبش تشکیل بشه و سالم باشه.ممنون

انشالله که سالم و سلامت🤲🏻🙏🌹

دقیق چندهفته ای داری میری؟

اخوداا😍😍انشالله صحیح و سالم باشه نینیمون

انشالله خیره 😍

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

توکل برخدا انشاالله همه چی خوبه

سلام عزیزم انشالا سالم وصالح باشه بعدش هرچی تودلته همون باشه ❤️

ان شاالله که سالمه
همه چیزشم عالی🤲😍

انشالله همه چی خوبع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۵ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری