یکساعت دیگه سونو انتی دارم، نگرانمم، برام دعا کنید

۱۱ پاسخ

انشاله به سلامتی سونوتوبدی

ان شالله که همه چی خوب باشه استرس نداشته باش گلم

برات دعا میکنم عزیزم همه چی خوبه نگران نباش
برا منم دعا کن عصری سونو طول سرویکس دارم همه چی خوب باشه

ایشالا ک همه خوبه عزیزم

انشالله که با لب خندون برگردی

چن هفته دقیق عزیزم؟

صدتا صلوات بفرست به نیت مادر حضرت ابوافضل ایشلا همع چیز به خوبی خوشی پیش بر گلم

بی بلا گلی چیزشیرین قبلش بخور

هیچی نمیشه استرس نداشته باش
استرس داشته باشی تکون نمیخورع ها

الهی همه چیز عالی باشه آیه کرسی یادت نره

انشاالله که همچی خوب باشه غصه نخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی