مامانا کنسرف ماهی میتونم بدم ب دخترم???

۶ پاسخ

من نمیدم میگن غذای کنسروی ندین بهتره

نه عزیزم جیوش خیلی بالا هست
برای آدما هم مضرره چ برسه ب نوزاد

جیوه دار هس نده

من خیلی کم میدم ولی دیر به دیر

من ی بار جهت تست دادم و چندان باب میلشون نبود

کنسرو

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان دنیز جونم❤️ مامان دنیز جونم❤️ ۱ سالگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی