۶ پاسخ

فک کنم خیلی گرمه زیاد خوب نیس

من خوردم ولی نمی‌دونم مفیده یا مضر

شنیدم که پنج ماه به بعد میتونی بخوری.الان زوده

همون بنه کوهی یا پسته کوهی منظورته؟؟از خانم های قدیمی شهرتون بپرس بهتر میدونن

کلخونگ چیه

برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان تودلی🫀🥹 مامان تودلی🫀🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری