سلام بچه هامنم زاییدم 😪

۱۵ پاسخ

ساعت ۴ بستری شدم یک کم مثل درد پریودی درد داشتم تا ساعت شش و نیم هفت خوب کنترلش کردم تا هشت سانت بازم خوب بود یک ساعت آخر تا هشت که زایمان کردم خیلی سخت بود

خوشا به سعادتت من شدم 39هفته و هنوز خبری نیست

قدم نو رسیده مبارک انشالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه عزیزم

مبارکت باشه عزیزم خوشحال باش 🥰

مبارکت باشه بسلامتی

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه😍
چند هفته زایمان کردی عزیزم؟

مبارکه عزیزم انشاالله قدمش پر خیر و برکت باشه براتون🙏❤️

مبارکه عزیزم انشالله هم خودت هم نینی سلامت باشید

سلام عزیزم تبریک میگم ❤️

قدم نورسیده مبارک 🤩

مبارک باشه 😍 سزارین بودی

مبارک باشه🥹🩷

خدا قوت پهلوان😁بسلامتی و دل خوش عزیزم ❤️❤️

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم

بسلامتی چرا ناراحتی؟

سوال های مرتبط

مامان رامان🧸🍼🛵 مامان رامان🧸🍼🛵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان مامان رز مامان مامان رز ۱۳ ماهگی
مامان هاوین مامان هاوین ۶ ماهگی
مامان 🍯آرن🐻 مامان 🍯آرن🐻 ۵ ماهگی
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان سردارومحمدحسام مامان سردارومحمدحسام ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی