برای سزارین چ نوع بخیه ای بهتره‌‌‌؟

۲ پاسخ

دکتر من میگه بعضیا به جذبی حساسیت نشون میدن اصلا ارزش نداره ریسک کنی بعدم بخیه ای که کشیدنیه خیلی مرتبه واقعا هم همینطوره من بارداری قبلیم کشیدنی زده برام عالی بود اصلا اذیت نشدم کامل جوش خورد و مرتب انگار چرخ خیاطی دوخته

جذبی زیبایی بهترینشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان عشق مامان🫀 مامان عشق مامان🫀 هفته سی‌ونهم بارداری