۶ پاسخ

آزمایش اگه شرایططون اوکی باشه لازم نیس ولی سنو دارین

من ۲۷ ۲۸ یه سونو آنومالی دیگه هم داشتم

ازمایش نیست ولی اگه چیزی بالا بوده مجددچک میکنه .سونو ها دیگه وزن و وضعیت زایمانه

تو سی هفته یه سنو داری
تو 36هفته هم یکی دیگه

سونو رشد

سونو ۲۸تا ۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣🎀🍭 مامان آنیل🐣🎀🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد