۴ پاسخ

منم این علامتو گاهی دارم،نمیدونم فکر کنم طبیعیه

آره خواهر منم میشم رحم داره جا باز میکنه طبیعی هست فقط زیاد خم نشو بچه پایین نیاد

اره من از ۱۸ هفته اینجوریم ، دکتر بهم گفت طبیعیه و جلوتر بری بیشتر هم میشه .

اره طبیعیه منم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان ارین مامان ارین روزهای ابتدایی تولد