خانما انگو به بچهاتون میدید؟

۳ پاسخ

نه چون خودم حساسیت دارم بهش

زوده گلم از ۸ ماهگی به بعد

آلرژنه نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱ سالگی