من پوستو هستشو میگیرم با یخورده کره تفت میدم گردو آسیاب شده و ی کوچولو بیسکویت مادر میریزم توپک درست میکنم میدم بچم خیلی دوست داره
من خرما مضافتی میگیرم
پوستش راحت گرفته میشه
هسته رو جدا میکنم با پشت چنگال لهش میکنم تو فرنیش میریزیم یا با سرلاکش قاطی میکنم
میزارم توی آب جوش پوستش به راحتی جدا میشه با پشت چنگال له میکنم کامل توی فرنی و اوتمیل یا حریره بادام یا با موز قاطی میکنم میدم بهش
خرما از چندماهگی میدین
پوست روییش رو بکن تو آب ولرم بذار کاملا نرم میشه
با موز با سیب فرنی اتمیل
با موز قاطی میکنم خالی میدم یا تو فرنی و اوتمیل میریزم
هستهاشو در میارم پوستشم میگیرم میدم دستش کوچولو کوچولو میخوره
ت اب میذارم یکم ک خیس خورده پوستشو میگیرم بعد با چنگال له میکنم ت اوتمیل یا فرنی میریزم
من گاهی همینجوری خام میدم بهش پوستشو میکنم کوچیک کوچیک دهنش میذارم گاهی هم تو اوتمیل میریزم
داخل اتمیل قاطی میکنم
بچع من نمیخوره بدغذاس
من خرما فقط داخل اوتمیل میدم
دوس داره
من رطب میدم ب دخترم پوستش راحت جدا میشه بعضی اوقات همینجوری تنها بعضی اوقاتم تو فرنیش میریزم همراه با پودر بادوم و گردو و موز
خرما موز قاطی
عزیزم فرقی نداره چجور خرمایی باشه من ب پسرم دوتا میندازم تو آب جوش یک دقیقه یادو دقیقه میمونه بعد پوستش رو راحت جدا میکنم با هستش بعد با فرنیش میریزم تو میکسر ، خوب میکس میکنم میدم
رطب بهتره یا خرما؟؟؟
پوستش رو میگیرم با ی کمآبجوش لهش میکنم پودر بادوم و موز قاطیش میکنم
یا شیره یا خودشو بدون پوست،داخل فرنی و صبحانه هاش میدم
داخل فرنی و اوتمیل
داخل پوره موز و فرنی
پوست و هسته اش رو جدا میکنم تو کمی آب جوش با چنگال له میکنم یا خالی میدم یا اگه فرنی داشته باشه داخل فرنی میدم
بریز توی فرنی یا حریره بادام
من میریزم تو حریرش یا با موز چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.