سلام خانما شما از چند هفتگی دیگه تحت نظر دکتر شدین

۱۰ پاسخ

من نیستم

پنج هفتگی

از قبل بارداری

من ۶هفته رفتم باید زیرنظر دکتر باشی عزیزم حتما برو

از وقتی فهمیدم باردارم ۴ هفتگی

از همون اول بارداری

بعد مثبت شدن بتا، برو دکتر داروهاتو بهت بده و سونو هم بنویسه برات

از وقتی فهمیدم باردارم

منکه بتا مثبت شد رفتم اسید فولیک ویتامین دی داد یه سنو پنج هفته دادم یه سنو ام دارم ۱۶ برا تشکیل قلب

من قبل بارداری رفتم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 🩵 مامان دیاکو 🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان ثمره عشق🤰👼🤍 مامان ثمره عشق🤰👼🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری