از کی برم تحت نظر دکتر از چند هفته منظورمه؟؟؟

۹ پاسخ

۸ هفته برو الان بری هزینه الکیه

والا من هنوز نرفتم. برای سونوگرافی قلب که ازاد دادم و انتی هم فقط رفتم پیش یه متخصص گفتم برام نوشت دیگه گفت جوابشو بیار ولی نبردم. موندم جواب ازمایش انتی بیاد بعد ببرم. داروهامم شوهرم از دارو خونه میخره یه فولیک اسیده و ویتامین د 3

الان برو . منم رفتم دارو داد

از اول برو حطر داره

همی الان برو
سونو قلب میفرستت

خب باید سریع بری بهت قرص میده و‌مکمل

از اول

سنو اول قلب

از همین الان برو که چکاپ بارداری هم باید بدی هم برای سونو تشکیل قلب اینا

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 🩵 مامان دیاکو 🩵 هفته سی‌وششم بارداری