۷ پاسخ

زیر ۳۵ -۳۶. زودرس حساب میشه

وقتی بچه زیر ۳۷ هفته بدنیا بیاد

مال من ۳۲هفته یه بار شروع شده رحمم دوسانت باز شده بود جلوگیری کردن آمپول بتامتازون بخاطر ریه بچه زدن تا این هفتم مراقبت کردم دیشب باز درد هام شروع شده بستریم کردن گفتن بستری برای طعبیی قبول نکردم چون دکترم واسه ۲۲تیر وقته داده ولی بچه من عجله داره اگه بشه فردا با عمل برمیدارم

زیر ۳۶هفته

از ۳۴ تا ۳۷ زودرس
زیر ۳۴ نارس

زیر ۳۷ هفته زایمان زودرس میشه

زیر ۳۶ میشه زودرس

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی