بنظرتون سرلاک خوری خوبه بخرم یا نه؟

۲ پاسخ

اره من دارم خوبع
مهمونی میرم سوپ میریزم داخلش میدم بهش اصلا کثیف کاری نمیشه

چرته پول اضافه داری بخر

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری