چرا حرکاتش دردناکه برام؟ 🥺

۶ پاسخ

منم همینطور طبیعی هست جاش کوچیکه تکون میخوره اذیت میشم

منم امروز خیلی دردم گرفت تیر کشید انگار جیغ زدم 😂

چون جاش تنگه تکون میخوره اذیت میشی

اخه جاشون تنگ شده برا منم درد میومد و میاد

اره منم بعضی اوقات درد داره

منم با حرکاتش اذیتم میکنه 🥺

سوال های مرتبط

مامان سهیل و سامین❤ مامان سهیل و سامین❤ ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی