۲ پاسخ

هر یکربع ببر جیش کنه هروقتم تو خونه جیش کرد باهاش دعوا نکنی چون استرس بهش وارد میشه و اینکه حداقل دو هفته هیجا نرو که نیاز به پوشک نباشه و خوب یاد بگیره

منم تصمیم دارم بعد اینکه از شیر گرفتم شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی