۴ پاسخ

بله مخصوصا سیرابی از ۴ ماهگی که پوره میکردم تو آبش میخورد و بعدش هم تیکه ای میدم

خواهر نیس خودمون بخوریم چرا بد باشه

من دادم تاحالا دوبار اما فقط آب و زبونشو

من از یکسالگی بهش دادم اوکی بود باهاش

سوال های مرتبط