میگم تب روی ۳۲ باشه خوبه

۴ پاسخ

اره عزیزم ۳۷ به بالا تب محسوب میشه

۳۶ تا ۳۷ بلید باشع دمای بدنشثن

3۲؟سردشه خیلی.

اره عزیزم از ۳۷/۵ تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان ayhan👶🏻💙 مامان ayhan👶🏻💙 ۱۰ ماهگی