چرا انقد یدفعه شیر نان کمیاب شده شیر خوبیه ؟

۴ پاسخ

ن گلم ربطی نداره کلا هر شیرخشکی کمیاب شده🥲

همه شیرخشکا نایاب شدن سیمیلاک ببلاک حتی نان ک همه جا بود

ن منم دیشب ۳تاگرفتم اما متاسفانه سهمیه کم شده ۱۰تا بودالان۸تا شده بقیشم آزاد باید بخری اگه بیشتر بخوای

بی مزس

سوال های مرتبط

مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی