شیر خشک نان چرا بازم نیاورد

تصویر
۱۲ پاسخ

با چیزایی که داری تو خونه بچین من که اعتقادی ندارم ب هفت سین خودمم اذیت نمبکنم... بعد هم ب شوهدت بگو این خرافات چیهه چه ارتباطی داره... بگو دوست دارم و دلم میخاد کنار خانوادم باشم نه اینکه تنهایی سال رو تحویل کنم

ماهم عید نداریم مادرشوهرم فوت کرده اولین سال پسرممم هست انقد دلم میخاد بگیرم حیف نمیشه شوهرمم ساعت ۱ بعدازظهر از سرکار میاد دیشب میگفت بیام میخابم فقط استراحت میکنم منم گفتم بریم بیرون که فک نکنم حتی مارو بیرون ام ببره🥲

بااسنپ برو خونه مامانت شوهرتم دیرمیاد بهش نگو رفتی 😑😂
شوهرمن شرایطش اینجوری باشه دلش نمیاد تنها خونع باشم همش میگه برو خونه خاهرت یامامانت

با چیزایی که داری تو خونه بچین سبزتم از اسنپ سفارش بده من همین الان از اسنپ سبزم گرفتم

سلام عزیزم
اگر یه سینی داری همه رو داخلش فعلا بچین به جای سبزه هم اگر گل سبز داری بذار اگر نداری طوری نیست شب که شوهرت اومد بخرین
سخت نگیرید هممون بچه کوچک داریم

منم شوهرم نیس ولی میخوام خونه خودمون باشم سفره هفت سین باز میکنم با دخترم دوتایی باهم میشینم

چه حرفا ینی چی اونجا باشی همش اونجایی
خب باشی خونه مامانته
من ک اصلا با این حرفا کنار نمیام

چه ربطی داره
خب شوهرتونم اونموقع خونه نیست سر کاره منطقی نیست حرفش
حالا اگه خونه بود یه چیزی
یعنی خودشون سرکارن
یعنی تا اخر سال سرکارن ؟😀

حرف شوهرت منطقی نیست اصلا

با چيزايي كه تو خونه داري بچين عزيزم اصاب خودتو روز عيدي خورد نكن

هیچی عزیزم برو بازار با خیال راحت هفت سین و شیرینی شکلات و سبزه بگیر یا با همسرت برو دخترتو نگه داره یا بزارش پیش خونوادت اگه نزدیکتن

منم شوهرم نیست هیچ کار هم نکردم باید هم خونه باشم مثل همیم

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی