۱۵ پاسخ

اپتامیل خوبه

بیومیل هم همینه

نان گرفتم منم خیلی کم کردن

واسه ماهم که بیومیل هستش همینطور نصفه اس، اصلا تاحالا قوطی پر از این مارک ندیدم

خدا لعنتشون کنه منم سهمیه ماه گذشته رو ک گرفتم همه همینطور بودن ولی از ی داروخونه دیگه گرفتم پر بود

ببلاک پره اصلا خالی نبوده

نه عزیزم اپتامیلم همینه قشنگ سه چهار وعده ازش کمه

مال ما از این کمتره

نان همینه

ببلاک همینه

اپتامیل پرونوترا رو هم کم کردن ولی نه تا این حد

من دوبار ببلاک خریدم اینجوری شدم
مابقیش تا ورقش پر بود
نمیدونم چرا بعضا انقدر کم میشه

اپتامیل
پر پر هست

مال من ای طوری نیست پره پره قوتیش

نه ببلاکم همینه

سوال های مرتبط

مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان خداداد😍 مامان خداداد😍 ۸ ماهگی
مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی