من امروز واكسن زدم سه تا شيرخشك نان ١دارم دو روز بعد نان٢ميگيرم با ١قاطي ميكنم كم كم ميدم بعد ٢ميدم
ببخشید این رو می پرسم اگه دوتا قوطی شیر آپتامیل داشته باشم ویک رو تازه بازکرده باشم اشکال ندارد این دوتا رو بدم بعد دو رو بگیرم واین که چرا جواب سوالهای برام بالا نمیاره
آخر ۶ ماهگی وقتی وارد ۷ ماه شد به مرور باید شیر ۲ بهش بدی یعنی اول یه وعده تا یکی دو روز بعد ۲ وعده اش کنی بعد یواش یواش کامل بهش شیر۲ بدی، اگه یهو از شیر ۱ بری به ۲ ممکنه به مشکل بخوره گوارش بچه، باید آروم آروم عادتش بدی
بعده واکسن شش ماهگی
بعد از پایان ۶ماه اول
۶ماه دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.