من سهمیه ای دیروز خریدم ۲ تا
گرون شده ازاد میدن سهمیه نیس شیرپیدانمیشه
اینجا که حیلی فراوونیه من رفتم بنده خدا گفت کل سهمیه ماهش رو هم میدم بهتون.همه هم اومده بودن بگیرن.
منم دیروز خریدم
آره خیلی گناه دارن بخدا
خیلی دیشب اینقدر همسرم دنبال شیر خشک بود
اصلا سهمیه ای ک نیست
همه آزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.