۴ پاسخ

هم باید تابه نچسب باشه هم بزاری قشنگ گرم بشه بد بریزی

داخل ترکیبات خود پنکیک باید روغن مایع بریزی. ظرفت باید نچسب خوب باشه و کاملا گرم بشه. اگه مبتدی باشی میتونی حتی چربش هم کنی

قیمتشون چنده؟

چون درست نکردم‌نمیدونم 😂
چه باحاله

سوال های مرتبط