۴ پاسخ

نصف سیب🍎نصف گلابی🍐
اول ابپز میکنیم وقتی نرم شد با گوشتکوب کامل له میکنیم بعد یه دونه تخم مرغ هم میزنیم
من کمی وانیل زدم
با سه قاشق ارد گندم سرخالی
یک قاشق روغن حیوانی
نکته: تو ماهیتابه نچسب میریزی میزاری داغ بشه روغنم نریزی اصلا.هروقت حباب زد طرف دیگه برمیگردونی
نکته: شعله ملایم باشه قالب داشته باشی هرشکلی بخوای میتونی بزنی🍪
( این پنکک بدون روغن پخته میشه )
نکته : اگر تست حساسیت سفیده رو گرفتین بزنید اگه نه نزنین یا دوتا تخم بلدرچین.
نونش جونش دستور پنکک موزم توصفحم هست🍴

موز له شده🍌تخم مرغ🍳سه قاشق ارد
اگه دوست داشتی روغن یه قاشق(حیوانی)
موز ولهش میکنی بعد تخم مرغ وبعدش هم میزنی دراخر ارد وروغنم اضاف میکنی
نکته: تو ماهیتابه نچسب میریزی میزاری داغ بشه روغنم نریزی اصلا.هروقت حباب زد طرف دیگه برمیگردونی
نکته: شعله ملایم باشه قالب داشته باشی هرشکلی بخوای میتونی بزنی🍪
نوش جونش

تخم مرغ و شكر و يه كوچولو وانيل رو بزن بعدم شير و روغن اضاف كن بعدم ارد و بيكينگ پودرتو الك كن و بريز حالا اگه ميدوني نميخاي بيكينگ پودر بريزي چون ميخاي بدي به بچه ميتوني يه قاشق ماست اضاف كني

پنکک رو نمیدونم🤣🤣 ولی چه قدر لباسش با نمکه عزیزم😍😍 از کجا خریدی؟

سوال های مرتبط