۷ پاسخ

انشاالاه بهترین‌نتیجه

انشاالله خیره عزیزم
منم ازمایش دادم
نگران نباش♥️

عزیزم انشالله خیره
اصلا نگران نباش
هرکسی آزمایش داده هیچی نبوده

ایشالله همه چی عالی پیش میره نی نی نازت صحیح سالمه 😘😘

خیره برو بسلامت

انشالله که بهترین ها برات اتفاق بیفته عزیزم

انشالله که هرچی خیره اتفاق بیفته عزیزم ،استرس نداشته باش،منم امروز آنومالی دارم

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری