ب نظرتون دختره یا پسره؟😁

تصویر
۹ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

دختره

پسر 😁🩵

پسره.

دخمله

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست تشخیص جنسیت آنلاین انجام میده پیامش بده کمکت میکنه
این پیج اینستا روبیکا ایتا سروش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

من حس میکنم دختره

دخمله

والا دکتر اگه‌گفته بگو ماهم بدونیم مگرنه الان ده نفر میگن چون گرده دختره ده نفرم میگن چون کمر صاف پسر

سوال های مرتبط

مامان حسین و رایان مامان حسین و رایان ۶ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۳ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ام بارداری
مامان هوژین مامان هوژین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا سامیار مامان آقا سامیار ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وچهارم بارداری