مامانا وزن بچه تو ۲۸ وسه روز هفته ۱۳۰۰ خوبه؟ عادیه؟

۱۰ پاسخ

برای منم دقیقا همین بود

شکم شما آمده بالا ؟ وزن بچه منم همین بود ولی شکم ندارم زیاد نگرانم

بره عزیزم خوبه

اره من ۲۸ هفته رفتم ۱۳۵۰ بود ۳۶ هفته رفتم ۳ کیلو شد

من ۲۸ هفته سونو وزن دادم ۱۲۰۰ بود

اره عزیزم تا به دنیا بیاد ۳۲۰۰اینا میشه

عالیه😍

اره خوبه

اره عزبزم خوبه

بله عزیزم وزن نرمال

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان گندم جان مامان گندم جان ۲ ماهگی