مامانا وزن بچم تو ۲۸ هفته کامل ۱۳۰۰ بود خوبه؟

۸ پاسخ

خیلی خوبه من 1180بود

خیلی خوبه گلم منم در همین حد بود
دکتر گفت خوبه

عالیه.

عالیه تغذیت چیه گلم؟

@maahdis_1400
عزیزم روبیکا برا مامانای هفت ماه گروه داریم دوس داشتی ب ایدیم پیام بده برات لینک بزارم

وزن بچه منم ۲۸ هفته کامل همین بود دکتر گفت خیلی خوبه

احساس میکنم کمه

من دکتر برام سونو رشد نوشته نمیدونم ۲۸هفته برم یا بزارم بعد تر مثلا ۳۰هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی