خیلی خوبه من 1180بود
خیلی خوبه گلم منم در همین حد بود
دکتر گفت خوبه
عالیه.
عالیه تغذیت چیه گلم؟
@maahdis_1400
عزیزم روبیکا برا مامانای هفت ماه گروه داریم دوس داشتی ب ایدیم پیام بده برات لینک بزارم
وزن بچه منم ۲۸ هفته کامل همین بود دکتر گفت خیلی خوبه
احساس میکنم کمه
من دکتر برام سونو رشد نوشته نمیدونم ۲۸هفته برم یا بزارم بعد تر مثلا ۳۰هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.