یچها از چندماهگی میگن مامان،بابا

۳ پاسخ

پسر من هیچی نمیگه!

دختر من میگه اما پشت هم تکرار میکنه و به عنوان صدا کردن استفاده نمیکنه
فقط به عنوان حرف زدن میگه ابابابا ماماماما

برا من از 6 ماهگی گفت

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان مامان خوشگلا مامان مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی