خانومابچه هاا از چندماهگی مامان بابامیگن

۴ پاسخ

بچه ها متفاوتن عزیزم
دختر من پنج ماهو نیم گفت بابا هفت ماهگی ماما هم یاد گرفت الان دای میگع یعنی دایی دک میگه یعنی دکی
مم یعنی به به بای بای هم میگه اینارو یادگرفته

دکتر افتخاری گفت در حالت عادی تا یک سال باید ی سری کلمات محدود و بگن
وقتی کوچیکترن ممکنه دد یا بابا و مامان بگن ولی معنیشو نمیدونن

فکر کنم‌از یک سالگی

بگم ؟؟
سه ماه و دو هفته اش بود
عمه و عمو گفت
بعد موقع گریه مامان میگفت الانم وقتی کار دتره صدام میرنه
بعد اخر چهار گفت بابا
پنج و شش بابا و ابو
الانم بهبه و دد میگه
دادابه

سوال های مرتبط

مامان نخوود☀️ مامان نخوود☀️ ۱ سالگی