۲ پاسخ

من هردو رو میدم، خداروشکر مشکلی نداشته

عدسی و من میدم اما لوبیا گذاشتم ۸ شد بدم

سوال های مرتبط

مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی