دوستان میشه آزمایش دیابتمو چک کنید

تصویر
۳ پاسخ

ناشتا خوبه یک ساعته و دوساعته یکم بالاست البتع زیاد نیست با رعایت درست میشه

خوبه عزیزم

قند ناشتات۸۵عزیزم،خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی
مامان 🤍محمد مرصاد🤍 مامان 🤍محمد مرصاد🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی