۳ پاسخ

معمولا تو طبیعی بیشتر پیش بیاد قسمتی از جفت میمونه . با دست درش میارن حین زایمان 🤦🏻‍♀️

بعد با کورتاژ یا دارو اکثرا هم خودبخود ب مرور همراه با خون پریودی دفع میشه.بستگی داره دیگه

تو سزارین معمولا نمیمونه
ولی اگه موند با دارو دفع میشه فرقی نداره سز یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان بارمان مامان بارمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری