۶ پاسخ

اصولا بین۲۴هفته تت ۲۶هفته سنو انجام میشه

من بچه دومم. ب منم دکتر چیزی نگفت

نه 20 هفته نداریم اما چسبندگی رو نمیدونم

به من ک دکتر چیزی نگفت

۲۰هفته نیست فکرکنم ۲۷ یا۲۹هفته است من خواهرم چون ۲تا سزارین داشت اون تایم واسش سونو داپلر واسه چسبندگی داد دکتر

پیش دکترت ویزیت شو بهت میگه ما اطلاعی از شرایط تو نداریم

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امید 🩵 مامان امید 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری