۱۲ پاسخ

وقتی اسم حماقت را روشنفکری میزارن

چون درست زمانی ک باید برای ماها اموزش درست جنسی و این چیزارو میزاشتن
همچیو محدود و منع کردن همه بد میدونستن
حالام همون بچه ها مادر شدن عزیزم و این چیزارو با روشن فکری اشتباه گرفتن
ی سری مادر ها خودشون مطالعه کردن درس خوندن یادگرفتن
ی سری هم مثل این اشناتون همه چیو باهم قاطی کرده ب اسم ازادی و روشن فکری

یا حسین بعدش میان میگن وای دخترم بلوغ زود راس شده

حتما ننش خودش خرابه

اره عزیزم دوستیا رسیده به سن پایین

من تو همین گهواره یه مادری رو دیدم میگفت من برای بچم تو ۹ سالگی واکسن گارداسیل میزنم که خودش راحت باشه حق انتخاب داشته باشه!
از نه سال تا اون بچه بخواد بزرگ بشه هزاران بار روح و روانش پر زخم میشه!
اسم این کارم میزارن روشنفکری به ماهم میگن جهان سومی بدیخت:)

وای نه😞😞😞زیر ۱۸ سال واقعا اشتباهه

خاک بر سر اون مادر ،داره دخترشو وارد حاشیه میکنه بجای اینکه تو این سن به فکر باشه دخترش تو چی هوش و استعداد داره دخترشو اون سمتی هل بده ادای روشنفکرارو در میاره

یاابلفضل کیمدیییییی😰😳

دوره زمونه بدی شده
منم یکی از فامیل های دورمون از ۱۰سالگی با پسره دوست بوده الان اومده گرفتتش الان دختره ۱۷سالشه

فردا خدای نکرده بلایی سر این بچه بیاد تجاوز و هزار جور برنامه سرش بیاد همون مادر نادانش میاد یقه اسلام و مملکت و .... اینارو میگیره که مملکت صاحب نداره

دختره می‌ره رژ میزنه مادرش میگه این چیه زدی میگه واسه بنیامین میزنم همون پسره ۱۴ ساله😥😥

سوال های مرتبط

مامان سارینا خانوم مامان سارینا خانوم ۱ سالگی
دیروز بچه پشت پنجره هی نق میزد بردمش پایین.
ی پیرزنه با نوه ش بود.گفتم چند وقتشه گفت ی ماه دیگه دو سالش میشه کفتم ماشالا خداحفظش کنه.
پرسید این چند وقتشه.
گفتم ی سال و نیم.
سریع گفت پس چرا انقدر ریزه مونده بچم.منم گفتم نه بابا کجاش ریز مونده.
امروز دوباره تو گوچه بودن،زل زده بود به خونه ی ما.منم سلام دادم با سر جواب داد.
الان خودخوری میکنم ک چرا سلام دادم.
شما با این آدما چیکار میکنین؟؟
پیر سگ با اون سنش نمیفهمه نباید بچه ها رو مقایسه کنه.
بنظرم نوه ش قدش کوتاه تره از آنا ی من ک یذره تپل تر بنظر میاد... دختر من ریز هم باشه اون گه میخوره جسارت میکنه نظر میده. وقتی قد و وزن استاندارده اصلا ریز و درشت مگه مهمه...
شیطونه میگه غروب اگه تو کوچه بودن منم برم بگم نوه تون گفتین ماه بعد دو سالش میشه...گفت اره..منم بگم پس چرا قد کوتاه مونده بچم...ببینم خوشس میاد... پیر خرفت...قد خودشم کوتاهه چشماشم چپه...منم برم بهش بگم...متنفرم ازش... دلم میخواد بگیرم خفه ش کنم نسلشون منقرض شه...

برای شوهرم تعریف کردم میگه ب حرف گربع سیاهه ک بارون نمیباره میگفتی عوضش دختر من مغزش بزرگه...ولش کن جهنم...

والا نوه ش ی کلمه هم حرف نمید آنا خیلی کلمه میگه..چشم میگفت تو کوچه ب صاب خونم..بپرسی چند تا دوستم داری با دستاش نشون میده میگه ده تا...و خیلی کلمات دیگه...
منم بیام مقاسیه کنم و بگم پس چرا لال مونده بچم....یا اصلا بازی نمیکنه گوشه گیره...آنا با پسر بچه ها توپ بازی میکرد میرفت توپشون رو میگرفت و...
شما با زبون نفهم جماعت چی میکنین؟؟ جواب میدین؟؟
منم غروب برم ی چی بگم دلم خنک شه؟؟