خانوما از چند هفته نی نی رو حس میشه کرد

۶ پاسخ

من امروز واسه اولین بار حسش کردم🥹
انگار دنیا رو بهم دادن ایشالله همه تجربه کنند
خودشو انچنان سفت کرده بود سمت چپ شکمم😋😂

من از ۱۸ هفته حس کردم

الانابرات خودشو سفت میکنه

۱۷ الی۱۸ هفته

۱۵ هفته به بعد

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته پسر👼🏻 مامان پسته پسر👼🏻 هفته بیستم بارداری