مامانا تو هفته 13 میشه نی نی رو حس کرد؟

۳ پاسخ

من خیلی کم زیاد فعالیت کنم بعضی وقتا حس میکنم

نه اون انقباض های رحمه

از ۱۸ ب بعد حس میکنی اگه خلفی باشی

من بچه اولم رو تا آخر پنج ماهگی اصلا حس نکردم. ولی الان دوماهمه و تکون میخوره. میخوام بهت بگم همه مثل هم نیستن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته بیست‌وهشتم بارداری