بتا ۱۰ هزار برا پنج هفته طبیعیه؟

۷ پاسخ

واسه منم تو پنج هفته و سه روز ۱۰ هزار بود
بدونم بود 🥰

هرکی بدنش یجورییه عزیزم با بقیه مقایسه نکن هورمون بارداری تو
واسه من روز موعد ۶۳ بود خداروشکر قلبشم تشکیل شده اصلا نگران نباش

طبیعیه عزیزم.اصلا استرس نداشته باش.عدد بتا واسه هرآدمی فرق داره.واسه من۵هفته و ۳روز بودم۱۵هزار بود و یه دونست

من هفته چهار ۴۹۲ بودم ،فک کنم خیلی زیاده

ن عزیزم چن تااحتمال هس یادوقلوئه یا طی هفته های اولبارداری چیزی خوردی ک هورمومنات ریختن بهم و بعدا نرمال میشه احتمالات دیگه هم هس ک اصن پرداحتن بهش درست نیس
مهم اینه بارداری 😍پس فردای ازمایش بتا برو مجدد ازمایش بتا بده

آره طبیعیه

نه زیاده شاید دوقولوئه😐😂🥹

سوال های مرتبط

مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته نهم بارداری
❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری