۳ پاسخ

منم دارم بخصوص اگه کار کنم یا خم وراست بشم باید زود ب زود دازبکشم

خیلی زیاد فقط باید دراز بکشم که خوب شه بچم خیلی پایینه احساس سنگینی میکنم

دخمله یا پسمل؟😍😅

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان فسقل مامی مامان فسقل مامی ۴ ماهگی
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی