تروویتال بهتره یا گیگوز یا ببلاک ؟

۵ پاسخ

ببلاک

نان اپتامیل میدادم بعد تروویتال گرفتم خیلی بهتره رفلاکس داره ای ار گرفتم خیلی خوبه خداروشکر

من تروویتال میدم به پسرم راضی ام چون کربوهیدرات داره برای بچه های رفلاکسی خوبه گیگوزوببلاک رونمی دونم

شک نکن تروویتال

تروویتال میدم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان ارکان و خالد مامان ارکان و خالد ۱۳ ماهگی