۵ پاسخ

ترویتال هم برای یبوست هم وزن دخترم خوب بوده فعلا

من گیگوز میدم خیلی خوبه

گیگوز

من تروویتال دادم وزن نگرفت دیگع الان نزدیک سه ماه بهش گیگوز میدم خیلی خوبه خداروشکر

من گیگوز میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی