خانوما شیر خشک تروویتال بیشتر وزن میده یا گیگوز؟

۴ پاسخ

من گیگوز میدم راضیم تو ۳ ماه ۳کیلو۳۰۰گرم اضاف کرد

ترویتال برای رفلاکس عالیه و خیلی خوشمزست شیرخشک خیلی سبکیه
اما گیگوز خوشمزه نیست چربتره برای وزن دهی اینجا مامانا گفتن عالیه
من ترویتال وزن نداد ب مارال
گیگوز دو هفتست میدم فعلا نتیجه ای ندیدم باید ببرم وزن کنم ۱۹هم

من از دکتر پرسیدم گفت نان از همه بهتره ، روزی دو بار بهش میدم ماشاالله خوب وزن گرفته

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی