۵ پاسخ

نان خیلی خوبه ولی به شرطی که به بچت بسازه

اپتامیل بهتره

نان‌شنیذم

خواهرم به بچش گیگوز میداد وزن آنچنان نمی‌داد آپتامیل میده بهش راضیه
7 ماهشه دخترش

میگن نان،چون گیگوز زودهضم تر هست

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۶ ماهگی