من تقربیا ۷سال پیش اینا به پسرم میدادم وزن دهی معمولی داشت زیاد تپل نبود
من خیلی راضی ام
اگه میخوای خیلی توپ باشه باید اپتامیل پی دی اف بدی که کم گیر میاد و خیلی هم نده یکم سنگین هضمش راحت نیست
اره عزیزم میگند خیلی خوبه ولی بیومیل پلاس یک و دو هم خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.